Kedai Buku Online

Tuesday, July 21, 2009

KENAPA ISTERI GEMUK LEPAS KAHWIN?

Kebanyakan isteri menjadi semakin gemuk selepas kahwin, apatah lagi selepas melahirkan. Hal ini tentunya tidak menyenangkan hati para suami. Ramai yang tidak berpuashati kerana isteri mereka tidak lagi mempunyai potongan gitar/kerengga seperti sebelum kahwin dulu. Banyak blog yang mengutarakan permasalahan ini, terutamanya blog-blog yang dimiliki oleh lelaki. Mereka melahirkan rasa kecewa kerana isteri mereka tidak lagi sedap mata memandang, walaupun mungkin sedap dipeluk, kata mereka, dan bermacam-macam lagi kekecewaan.

So di sini adalah teori aku. Wanita terutamanya suri rumah akan memenuhkan perut isi rumahnya dengan hasil tangan mereka sendiri. Maknanya? Maknanya mereka akan masak untuk dihidangkan kepada suami dan anak-anak. Bukankah air tangan isteri dan ibu itu adalah pengikat kasih sayang dalam keluarga? So bila wanita masak, tentulah wap dan asap yang terhasil semasa operasi memasak akan dihidu oleh wanita tersebut.

Asap ini sebenarnya mengandungi vitamin-vitamin dan zat-zat yang terpeluwap semasa proses pemanasan. Cuba bayangkan sebanyak mana wap yang terpeluwap dan sebanyak mana asap yang terhasil itu dan dihidu oleh wanita-wanita solehah ini. Banyak kan? Sebab itu selepas dihidu, asap-asap dan wap ini akan memenuhi ruang dalam badan dan bertukar kembali menjadi vitamin-vitamin dan zat-zat yang terkandung dalam makanan. Jika baik vitaminnya maka baiklah hasilnya, tetapi dalam masakan kita, selalu yang kita gunakan adalah minyak dan lemak, maka lemak-lemak lah yang akan disimpan dalam badan. Lemak? Maka gemuk lah wanita.....
Cuba saudara saudari perhatikan pula, kalau yang masak itu adalah tukang masak retoran? Ataupun paling koman, tokey restoran, tengok lah badan diaorang. Besar kan ? Ha.. sebab asap-asap tadilah. Kan kan kan ? Betul tak teori saya? Hahaha, saya pun tak tahu, saje-saje je tulis, merapu malam-malam. Ala, jangan marah bang, nanti kena jual....hehehe......

5 comments:

Ayiem said...

kena selalu gi demontrasi nih kekekekeke

kat tempat demo tuh banyak asap...........

rosnanie said...

tu asap lain, hok tu buke makin gemuk, tapi makin kering. Nasib tak baik buleh tb, hehehe....

Ayiem said...

hahahaha tak sama ke.....

rosnanie said...

saje la tu....

ala, abe him la ni tak cukup 'besar' lagi ko?

PROTECUR-100 said...

Dear all,

MASALAH DENGAN BENTUK BADAN TIDAK MENARIK, GEMUK, PERUT BUNCIT, KEJATUHAN BUAH DADA, STRESS DSB? MIKROSS PROGRAM ADALAH JAWAPANNYA...CHECK IT OUT!

ADAKAH ANDA MEMPUNYAI MASALAH INI?

KEGEMUKKAN/GENDUT/OBESITI
BADAN KELIHATAN CENGKUNG
KEJATUHAN PAYUDARA
PERUT BUNCIT/MENGGELEBER
PUNGGUNG YANG TIDAK SEKSI
SELULIT
LEMBIK PADA LENGAN TANGAN DAN PEHA
MASALAH ED(MATI PUCUK)/NO POWER FOR MEN
TIADA CENGKAMAN YANG KUAT DIBAHAGIAN SULIT WANITA
WAJAH TIDAK BERSERI
SEKS TIDAK MENGHAIRAHKAN
SAKIT-SAKIT DIANGGOTA BADAN
KURANG TENAGA ZAHIR DAN BATIN
PESAKIT JANTUNG/DIABETIC DAN LAIN-LAIN LAGI
STRESS
IMSONIA
DAGU BERLAPIS
BUNTU DGN DIET
MASALAH HORMON
ANGIN
NAFSU MAKAN TIDAK TERKAWAL
DAN BERBAGAI-BAGAI LAGI MASALAH

Jika anda mendapati mempunyai salah satu masalah seperti ini dan tiada jalan penyelesaian, terus hubungi kami untuk pertanyaan atau sertai MIKROSS ONLINE PROGRAM dan ini.

BEAUTISLEEP + PROTECUR100 + MIKROSS ONLINE PROGRAMS = IMPIAN ANDA AKAN TERLAKSANA / YOUR DREAMS COME TRUE.

99 % JAMINAN GOOD RESULT!!!

Jangan lepaskan peluang istimewa ini. Hubungi kami dengan segerA untuk maklumat selanjutnya:

Ross Safina Hor - +6012 4102368
Mikhail Hor - +6012 4839622

TERIMA KASIH...