Kedai Buku Online

Wednesday, January 6, 2010

JEMPUTAN

 Kepada sahabat-sahabat blogger sekelian, anda semua dijemput untuk ke majlis pelancaran Stormreaders Network

Assalamualaikum.

Kami ingin menjemput anda sekalian untuk menghadiri Majlis Perasmian Stormreaders Network untuk Kawan Lembah Kelang.
Majlis ini akan dilengkapkan dengan ceramah 'Budaya Ilmu & Keberkatan Rezeki' oleh Ustaz Dr. Zahazan Mohamed dan 'The Art Of Sales' oleh Tuan Hj Mazlan.

Semua ahli dan bakal ahli digalakkan hadir untuk mendapat suntikan semangat serta menambah ilmu pengetahuan.

RSVP - Anda perlu mengesahkan kehadiran terlebih dahulu dengan mengantar senarai nama kepada Cik Masitah melalui

Email: admin@stormreaders.com
Fax: 03 6141 8655
Tel: 03 6141 8684/85

Kumpulan Pengurusan,
Stormreaders Network Sdn. Bhd.


Date:
Saturday, January 9, 2010
Time:
2:00pm - 5:30pm
Location:
Pusat Komuniti Bandar Manjalara, Jalan Medan Putra (1),
Street:
Bandar Manjalara,
City/Town:
Kuala Lumpur, Malaysia




Update 7/01/10

pengumuman oleh Telaga Biru di blog Telaga Biru

16 comments:

zeqzeq said...

ooh manyak2 soly saya berada di luar..batas2 sungai..

rosnanie said...

ok la tu batas sg, payah tu nak sberang.. hheheh

eelobor said...

yup....not in coverage. maybe to pangkor island to celebrate special day (wife besday). eh..eh..silap lok dos. x po skali skalo deh???

nota: aku tetap mencintai bahasa rasmiku

shaniza said...

Salam..
Tak leh nk pi...sorry.
Rakamlah ceramah tu n letak dlm btk video dlm blog. Boleh la tumpang tengok..

Mybabah said...

Salam. Babah masih berada pada makam yang rendah, hanya Stormrider, belum sampai tahap Stormreader. He..he..gurauan tak kelakar dari babah.

echah_syed said...

info yg sgt bagus.. :)

sila-sila..

>> ZZ ko jgn ngelat..sila hadirkan diri!

LanaBulu said...

Terima kasih di atas jemputan tersebut..
Semoga program berjalan lancar..

rosnanie said...

salam eelobor, bahasa ibunda tetap dihati... hehehe

rosnanie said...

salam kak niza, insya Allah akan diusahakan

rosnanie said...

babah, tinggi rendah bukan lah ukuran, janji kemahuan

rosnanie said...

kak echah, sayang nya kak echah dah balik ke sabah, kalau tak konpem sy bawa akak sekali

rosnanie said...

LB, sama2, tp lagi lancar kalau LB hadir nanti... hehe...

azieazah said...

Terimakasih berkongsi info..


*Akan hadir jika ZZ hadir. Ahaks! (ada kene mengena ker?)

zeqzeq said...

oh dibuat pada sebelah petang

elok hadir, tapi kalau dibuat sebelah PAGI lagi elok..
.
.
.
.
.
antara pukul 1am ke 4 am..

rosnanie said...

kak azie, tak patut tau, sikit2 ZZ, ni yang jeles ni

rosnanie said...

ZZ, awak ni byk tgk crita P Ramlee yee.. "kalau begitu, sbelum subuh beta sampai"
"cut! Sebelum suboh buat apa? Orang belum bangun tidoooo...."
yang seterusnya sambung sendiri lah, tak sanggup nak tulis